Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Friendship is magic.

Kategori: Augusta is a happy girl

Heej folket! Är verkligen helt slut just nu. Jag fick bara en natt att vila upp mig på efter mitt äventyr i Varberg, sen var det bara att tagga inför nästa äventyr - ett marathon av My Little Pony - Friendship is magic. Allt började med att jag och Elias åkte (efter lite missförstånd) till Väla för att möta Pontus och Robert.... jag menar Alfred... eh, Albert. Förlåt. Nåväl, först blev det...BLINDBAG RAID! (För er icke-bronies är det små påsar som innehåller varsin pony, och många bronies samlar på dessa. Jag har för tillfället åtta stycken.) La rabarber på en glittrig Applejack, och dagen innan en metallic Pinkie Pie (kärlek!) och en glittrig Colgate. Awesomeness!
 
Efter att ha flummat rundor på McDo, som man säger i Frankrike, åkte vi till Åstorp och hemmastaddade (om det nu heter så) oss på scoutgården med Philip, Julia och Linnea som extra sällskap. Efter handlande och uppackande började vi äntligen vårt Marathon! Första säsongen på fredagen, andra säsongen på lördagen. Typ, för min del. För lagom till Baby Cakes, avsnitt 13, stack jag hem för att förbereda mig för ännu ett äventyr; Fröidhafestivalen och mina älskade pojkars spelning med First Paragraph! Så underbart! 
 
 
 
 
Spelningen var awesome, och jag hann tillochmed lite stagediving! Awesome! 
 
Efteråt åkte jag tillbaks till gården för ännu en mysig natt med folk, popcorn och busringningarna om tortillas. 
 
Idag är man lagom sliten, så det blir antagligen en tidig kväll för mig. Ska redigera lite fler bilder skulle jag tro, sen ger jag mig. Ha det bäst folket! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: