Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Uno! Dos! Tré!

Kategori: Green Day <3

Heej folket! Sitter på mitt rum och leker med garner. Jag har virkat, sytt och flätat och snart är äntligen min cupcake klar. Jag har fäst så att man ska kunna ta på och av den från mitt diadem, så att de dagar man vill vara extra kawaii kan man ta på den! (dock inget man borde göra i skolan eller så..)
Nä, jag har inte bloggat om mitt älsklingsband Green Day på typ aslänge! Jag skäms nästan! I ärlighetens namn har jag inte lyssnat jättemycket på mina änglar på sistone, jag har varit mer åt singer/songwriter/indiehållet som Edith och Laleh och Markus Krunegård, men även lite Svante Turesson.. mycket svensk musik helt enkelt. Som vissa av er... varför finns det inget ord för oss Green Day-fans? Det finns ju beliebers och sånt, man borde komma på något till oss också... hmm... Nimrods? Får duga för tillfället.
Anyway, som vissa av er Nimrods vet släpper Green Day snart nytt. Och inte bara en platta, utan tre stycken! Dessa kommer kallas Uno!, Dos! Och Tré!, somska representera var och en av medlemmarna. Den första, Uno!, släpps i September. Kan knappt vänta!
Så här ser tracklistan ut;
1) Nuclear Family
2) Stay The Night
3) Carpe Diem
4) Let Yourself Go
5) Kill The DJ
6) Fell For You
7) Loss Of Control
8) Troublemaker
9) Angel Blue
10) Sweet 16
11 Rusty James
12 Oh Love
Jag vill inte lyssna in några av låtarna i förväg då jag vet att vissa redan finns från Livespelningar, jag tycker det förstör stämningen med alltet liksom. Men jag vet via deras korta Youtube-klipp att soundet kommer vara som gammal Green Day, typ Nimrod och Warning-hållet! Sånt gör mig sjukt glad, har saknat det!
Sista bilden är ju förjävla gullig <3
Aja, imorgon ska jag vara min egen chef då min chef ska iväg nånstans, så har fått en lång lista med saker som ska göras. Sen blir det torparedagarna i helgen, lagom taggad <3
Ha det underbart alla fina!

Kommentarer

  • Tigern säger:

    Jag kan kolla! Jag tror jag har kvar melon armbandet :D

    2012-06-28 | 19:34:05
    Bloggadress: http://tigerbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: