Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Varberg har inga normala kor!

Kategori: Allmänt

Heej folket! Sitter på Skype och planerar lite saker med Fisk och Nea. Kom idag hem från mitt endagsäventyr där jag utforskade och upptäckte det exotiska Varberg. Spännande? Inte direkt. Men det var trevligt att träffa Albert (som jag sov hos), Rikard och Elias (Oskarsson) igen efter den här tiden. Vi badade och umgicks och slogs med gräs. Ack, pojkar är oftast de roligaste att umgås med! :D 
 
Min dator vill inte lägga upp bilder, så ni får inga :c
 
I Varberg finns det inga normala kor. Alla skåningar vet att kor ska vara svartochvita, men dessa korna var bruna. Och det värsta var att när tåget jag åkte hem på var runt Båstadtrakterna var korna fortfarande bruna! Dessa invandrarkor alltså.... 
 
Passade även på att handla second hand idag! :D så fort min dator vill lägga upp bilder så ska ni få se min nya fantastiska väska och mina BLOMMIGA BYXOR! Omnomnomnom! 
 
Nu ska jag till Musikskolan en runda, ha det bäst! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: