Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Klantig Agnes is klantig.

Kategori: EGO!!

Heej folket! Idag får ni inga bilder, för vet ni vad? Jag tappar bort min kamera! IGEN! Orkar verkligen inte med mig själv.... Senast var från torsdag till lördag, och nu är den på ett tåg nånstans... Får ringa till Hittegodscentralen imorgon, när de öppnat -.-'
 
Nåväl, dagen var fram till dess riktigt bra. Åkte till Malmö med Linnea (som nu fått namnet Rebecka, själv går jag under namnet My) och flummade rundor på alla möjliga dialekter. ...finns inte så mycket mer att säga. Köpte lite trevliga saker, men vissa är famtida överraskningar ;) dock kan jag meddela att jag köpte ett billighetslack i ljusgult som jag har på nu.. ^-^
 
Alrighty then, ville också meddela att bronies varit på svensk tv i morse! Länken har ni här; 
 
 
 
Jag är inte heltaskig. Bjuder på en bild från april, mest för att visa hur man kan förändras på någon månad. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: