Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

We are young and unafraid.

Kategori: Agnes och musiken

Heej folket! Jag har inte skrivit på år och dagar, men nu tar jag äntligen mig tid att få ner ett blogginlägg. De senaste veckorna har jag (som jag skrev) varit extremt rädd för att börja på min nya skola, Mega Musik. Jag lämnade en trygghet för att bege mig till en skola där jag inte kände någon. Men efter insparken i fredags... allt bara släppte. Att vi 5 smet iväg som vi gjorde har lett till flera dagar av lycka nu för mig. 
Pojkarna som (mest) ligger bakom min lycka heter Anton, Philip, Philip och Robin. Ja. Det är två Philip. Dock kallar jag den ena för Nimrod. Så vet ni det. 
 
Killar, jag är tacksam för att ni gör mig så glad och har fått mig att känna mig som hemma i höghuset till skola vi spenderar våra dagar i. Ni är awesome. 
 
Helgen är fullspäckad för min del, med två Malmöbesök (en fotografering och ett teaterbesök med fina Alexander)   och kanske en filmkväll, hoppas verkligen det. 
 
Känns som jag borde skriva något om mitt hår... jag har några alternativ jag står mellan, och det är färger jag haft innan. Antingen; 
 
 
eller kanske
 
 
 
Åååh, gingerhår <3
 
Tja.. det är typ de jag står emellan. Ljusrosa hade också varit najs iofs, men jag har ju iofs redan grönt hemma... vi får se. 
 
 
 
Robin, jag och Nimrod <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: