Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Kent och jobb!

Kategori: Någon leker fotograf

Heej folket! Sitter och lyssnar på månskenssonaten igen, den är verkligen magisk att lyssna på så här mot kvällningen. Jag är som vanligt helt slut och går ännu en gång på tomgång, för att dagen ska bli så lång som möjligt. Klockan är inställd på att ringa klockan sex imorgon, och jag inställd på att ta bussen 40 minuter senare. Har jobbat idag, och det är planerna för de två nästkommande dagarna också. Och under dessa dagar kommer det bli toppenväder. Darnit. 
 
Hur som helst, lördagen spenderades med Oscar i Malmö, där jag för första gången fick se älskade Kent spela live. Pildammsparken är en fantastisk plats, och jag åker gärna dit igen när jag köpt en ny kamera (vet att jag inte kommer få tillbaks min andra, sorgligt nog). Lade även vantarna på lite merch, precis som det ska vara när man är på konsert. Tshirt och plektrum kom i mina ägor. Kärlek. 
 
 
 
 
 
Ska avsluta min dag med några skorpor och lite mjölk, pussar och kramar <3 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: