Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Man måste drömma och önska för att kunna leva.

Kategori: Allmänt

Konnichiwa bitches! Har inte bloggat på några dagar, och antar att ni är nyfikna på hur det går för mig på min nya skola? Såklart ni är! Jag har gått två skoldagar där (vi har lediga fredagar, höhö) och jag har en bok där jag kommer skriva lite om varje dag, och kanske publicerar jag detta vid ett senare tillfälle ^^
 
Första dagen var nästan hemsk, så nervös jag var. Kom dit utan nycklar (deras dörr är alltid låst) och hittade inte i början.. men börjar lära mig smått, och har hittat tre tjejer jag umgås med för tillfället; tvillingarna Jessica och Emelie (som jag inte riktigt ser skillnad på än, höhö..) och Madde :)
 
Livet flyter väl på som vanligt annars. Ska nog till Väla idag och köpa mig en ny kamera, har nyss fått lön och saknar min andra kamera något fruktansvärt! Så kommer bege mig till Siba idag och fixa det, när och med vem vet jag inte (försöker ragga med mig Jakob). Eftersom jag inte haft min kamera så har jag inte riktigt tagit så mycket bilder på sistone, men bjuder på en från när jag precis klippt mig.
 
 
Mitt hår är nästan helt blont igen, bara en svag ton av det röda återstår från regnbågen som prydde mitt hår. Om jag orkar, så fixar jag till den igen. <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: