Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Dags att bli som alla andra?

Kategori: Allmänt

Goddag, godkväll eller vilken tidzon du nu är i.
Jag har äntligen bestämt mig för att börja blogga och klaga på allt som jag vill klaga på, och allt som man egentligen inte vill veta, men lev med det.

Anyway, namnet är Hanna Agnes Augusta (no shit??) och jag är nyfyllna 16 år. Jag spenderar mitt liv i en liten håla i Skåne där inget händer sen man lade ner Netto (folks stora hobby var att råna dem) med mina föräldrar och min bror. Min stora passion i livet är musik, mest av allt Green Day och Marilyn Manson. Jag spelar bas i ett band som fortfarande inte har nåt namn, och jag tror inte att vi nånsin kommer få det. Min kompis Nalli kallar oss för Blattecola.

Välkommen eller nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: