Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Jävligt! Dålig! Stil!

Kategori: Agnes skriver av sig

Okej, nu måste jag skriva av mig, för jag är sjukt jävla arg!

I skolan har vi sen några veckor tillbaka jobbat med ett arbete i fysik. Jag och min kompis (lämnar hennes namn utanför här) och vi har jobbat med vågkraft, men det hör inte hit.

Och nu när vi egentligen skulle ha lämnat in det idag, men vi inte hunnit så långt (jag är sämst på att prioritera) och vi skulle jobba så långt vi hann. Hon hade varit i skolan hela dagen, men på sista lektionen var hon inte där. Och hennes kompisar visste inte heller. Någon loggade in på Facebook, och vad ser man där? Jo, hon skiter i lektionen och mig och har stuckit till väla.

SÅ JÄVLA DÅLIG STIL!! GAAAAHHH! :@

Så gör man ju för fan inte! Det enda positiva av detta är att eftersom Bosse ser att jag gjort det mesta själv kommer jag förmodligen höja mig i fysik. Lovely.

Försöker kväva ilskan i Antichrist Superstar. DET är kärlek det. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: