Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Tråk, tråk, tråk...

Kategori: Agnes skriver av sig

Jag har tråkigt. Väldigt tråkigt. Så där äckligt tråkigt som man bara kan ha när man är ensam hemma med bror en lördagseftermiddag då man inte har något att göra.

Det är sinnesrubbat! Här finns absolut ingenting att göra! Funderar på att lämna Åstorp någon timme och åka iväg nånstans, nu när man äntligen har pengar borde det ju firas, right?

Finns det nån som ens läser detta? Seriöst? Jag känner mig ensam och liten. Hallå? Finns det någon där?

Ni borde nog veta att jag ganska enkelt blir paranoid. Vad som helst kan få hela mitt psyke ur balans för ett tag, och nu känns det lite så.

Fint väder, borde gå ut och fota. Åka någonstans. Bara göra någonting!

Gaaaaah!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: