Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Men bläää!!

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj underbara människor! Nu har jag varit hemma i tre dagar oich fortfarande inte orkat blogga, fy på mig! :o

Iallafall, lägret var något av det coolaste jag varit med om. Massor av nya vänner, kulturer, och annat smått och gott. Längtar tillbaka, även om jag måste erkänna att det är ganska trevligt att fås ova i sin egen säng igen... ^^

Idag har jag varit på Väla med Pontus, en killkompis jag fick under lägertiden. Har köpt jeggins (känner mig vääldigt fjårtis just nu), massa tuschpennor, och übersöta suddisar som liknar pommes och en panda. Dog lite smått när jag såg dom liksom, ville bara ha ;o

Jag har varit jävligt klantig... jag har tappat min mobil (därav rubriken). I know, det suger! Har ringt till hittegods och sånt, men de får inte in nåt förrän imånn, så kommer nog spärra mitt simkort och sånt... vill ni nå mig är det bara att ringa hemnumret, 04251104. <3



Detta hör inte hit, men här är en bild på mina underbra Pikachunaglar. Kärlek till Cutepolish som gav inspirationen. :'33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: