Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Men din fegis!

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj folket, borde bloggat igår men datorn var cp och ville inte sitta vid mina pärons sirapsburk till dator... nu sitter jag här och är småsur över 3 saker;

1. Morsan stack iväg i morse till jobbet och 'råkade' få med mig min plånbok... (men eftersom jag är så sneaky hade jag inte bankkortet där, maha!)

2. Miffot jag skulle vittnat mot igår dök aldrig upp, så hela rättegången blev inställd. Han måste betala vite, och om han inte dyker upp på nästa kommer han häktas och mög. (det är han som är fegisen)

3. Min bror sitter och spelar Nalle har ett stort blått hus-låten på piano ashögt så jag inte kan höra min egen musik...

För övrigt är jag faktiskt taggad på att börja skolan imånn, men det betyder inte att jag ska njuta av friheten idag med bästa Ossi på Familia. Men först blir det städning... tror jag. Kanske. Eller jo, det blir det! (men bara för att mamma ibland läser här...)

Jag tror de blandar ihop mig med någon som bryr sig...  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: