Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Saknad och uppbokad tid..

Kategori: Allmänt

Hääj folket! Sitter nere i källaren som vanligt, fortfarande osminkad men det ska vi snart ändra på. För ikväll ska jag till Nyvång på spelkväll med lite trevligt folk, tagga!

Har snart varit hemma en hel vecka, och vill verkligen inget annat än att åka tillbaks till Jamboreen. Saknar alla underbara människor (nog mest av allt BH, Gabbe och Dr. Evil, alltså John) men såklart alla andra också. Ni är bäst folket <3

Nu börjar den där tiden på året då jag alltid är uppbokad, dvs. runt skolstarten. Har redan börjat nu, spelkväll ikväll, 50årskalas imånn (dock inte mitt eget..) och snart biobesök, ännu mer fester, och det jag oroar mig mest över, rättegången på tisdag. Ska vittna, creepy...

Aja, höres! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: