Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Fotograf igen,,

Kategori: Någon leker fotograf

Hääj folket!

Jag har inte bloggat på några dagar, och under dessa dagar har jag ju faktiskt börjat gymnasiet! Jag går på det Estetiska programmet, inriktning musik, på Klippans Gymnasieskola. Bara för att de har världens bästa mat, ha! :)

Jag har bara gått två dagar, och gillar min klass asmycket redan. Underbart att gå med människor som faktiskt har samma intresse som jag, samtidigt som vi alla är jävligt olika varandra.

Och om vi sammanfattar dagen; har legat ute och solat eftersom vädret var underbart (skulle städat, men det kan man ju faktiskt göra även när det regnar...) och sen gett mig ut på en fotorunda mest för att jag kan.







Jag älskar självutlösaren. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: