Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

YAAAAYY!! :D

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj på er! Jag är jävligt glad just nu. Gissa varför? Min mobil är tillbaks :D

En busschaufför ringde mig innan och sa att hon hittat min mobil, ställde lite frågor och sen bad hon mig ta mig till Klippan för att hämta den. Så jag slängde på mig kläder och cyklade som en dåre till stationen för att ta tåget. Och efter att fördrivit tiden i Klippans centrum med min älskade nyponsoppa fick jag tillbaks mobilen, och busschauffören fick en hittelön på 100 spänn ("är du galen?!") och sen åkte jag hem igen.
Har hävt spärrningen på mobilen, så skicka ett korv-sms när du läser detta så får du en överraskning ^^

Ikväll blir det först träning, och sen om jag orkar ska jag droga Svampbob Fyrkant- filmen, så blire Halmens imånn och sånt mys :3

Hadee! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: