Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Every snowflake's different. Just like you.

Kategori: EGO!!

Hääj folket! Dålig uppdatering igen, men nu har jag äntligen tid för att blogga lite! Jag sitter för tillfället i vår gemusal och gör absolut ingenting vettigt. De andra, alltså Amanda och Amadeus, har redan gått för att äta, men jag väntar på att älsklingen ska komma till skolan så jag kan äta med honom. Näste lektion börjar liksom om en och en halv timme, och det blir dagens andra kör-lektion... ska nog skriva lite på min insändare om att estetare inte är dumma i huvudet, eller bara göra det jag gjort ett tag nu, lyssnat på MCR och bloggat här.... Tror vi skiter i det. Eller, MCR får gärna vara igång.
Så här ser dagens Agnesprognos ut. I söder regerar ett högtryck i form av stövlar och benvärmare, legginsen ligger mitt i ett blåsväder, och överkroppen dras av en värmebölja i form av en polotröja. Håret är påverkat av svaga till måttliga intag av hårspray, och rosetten ligger på ca 800 grader, du kan lita på mig, du kan lita på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: