Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Pepparkakor är cp! :D

Kategori: Augusta is a happy girl

Hejhopp alla glada bloggläsare! (är ni inte glada lär ni bli det efter detta inlägg)

Idag, efter årets sista pop/rock (sorgligt) bestämde jag raskt att jag och Jakob 'Hockeyfrillan' skulle hem till mig och baka ut pepparkaksdegen som degat i vår kyl ett tag nu... Så vi satte igång så fort vi kom hem till mig! Dock var det lite svårare än det ser ut....

Här är några av våra omsorgsfullt bakade kakor! :D






Ååh tjockispygmé! <3









Hihihihihihi, ååh guuuud vad jag är moooogeeeen! :D





Vi är så söta jao! :3

Imorgon är det Lucia, då blire förmodligen tärneglitter i håret och sen på kvällen blir det luciabesök på min gamla skola, asnajs ju! :D

Hadee, och baka lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: