Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Star for life, jadåå!

Kategori: Agnes skriver av sig

Godkväll mina kära lärljungar och undersåtar!
Kom för ungefär tio minuter sen hem från en av de coolaste konserterna jag deltagit i, någonsin, nämligen Star for Lifes konsert Marching for Life! Hela konceptet går ut på att gruppen Triple and Touch åker runt med en liten kör från Sydafrika, runt i hela Sverige, och sjunger med skoleveler (moi!) och kändisar, som Molly Sandén och Gladys de Pilar. Enbart för att samla in pengar och hjälpa HIV/AIDS-smittade människor. Sjukt imponerande var det iaf! :D
Bilden kommer från sötaste Amandas blogg, tycker ni borde följa den! http://nykomlingen.devote.se/
Dessutom får vi inte lov att glömma att världens underbaraste trummis, med ett stort hjärta och ett väldigt litet tålamod, fyller 39 år idag. Frank Edwin Wright III, det kvittar när, du kan alltid få mig att le. Underbara fuckin människa! Grattis Tré Cool, om jag någonsin får chansen vill jag träffa och prata med dig, jag hade tillochmed kunnat gå med på att festa med dig, och jag är nykterist.... <33
Nu blire duschen och chaite, hadee! :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: