Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Ett meningslöst inlägg om Kent.

Kategori: Agnes skriver av sig

Hejhej vänner! (vill varna redan innan att b-tangenten är cp så om det ska vara ett b nånstans, li inte förvånad om det fattas...)

Jag har lyssnat på Kent mycket redan innan, men mitt Kentintresse har fått en nytändning. Jag vet inte varför, men plockade fram min Kentbox (alla skivor från Kent till Tillbaka till Samtiden) och satte igång Hagnesta Hill... och poff fick jag ett nytt favoritalbum, innan har det varit Vapen & Ammunition eller Tillbaka till Samtiden.

Det bästa med Kent är fanimej texterna. De är glasklara, fantastiska och sätter sig verkligen i hjärtat. När jag kommer någon vart med min musik vill jag också kunna göra det. Få människor att gråta ara av att höra min rörande musik.

Jag älskar Kent. Jag älskar Kevlarsjäl. Jag lever på Kevlarsjäl just nu.

http://www.youtube.com/watch?v=mm20coPr3XY&feature=related

Lyssna, för fan.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: