Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Hej på en stund!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket!

Om ungefär tolv timmar kommer jag stå färdigpackad och färdigklädd i hallen och vänta (från att jag skriver det här alltså). Jag ska till Kristianstad, Rinkaby, och bo i tält med en jävla massa göteborgare på World Scout Jamboree 2011, Sweden. Ett feteläger för scouter från hela världen helt enkelt. :D

Kommer hem på söndagen den 7 augusti (om en vecka och några dagar) för att ha min sista hela vecka i frihet. Sen blir det gymnasiet, fast helt ärligt så orkar jag inte tänka på det nu. Är alldeles för insatt i scoutbanan ju.

Linnea; förlåt att vi inte sågs idag, men vi kommer ses när jag kommit tillbaka (om inte Beriviks kusin kommer dit och skjuter på oss eller så, man vet aldrig...)

Hej på en stund! Älskar er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: