Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Jobbet blev plötsligt väldigt ojobbigt...

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj på dääj!

Gissa var jag är? (har du nyss besökt facebook så vet du redan...) Namen, jag sitter faktiskt i receptionen på NCC Construction i Helsingborg! Vad fan jag gör här? Jag jobbar! Eller, rättare sagt, jag bloggar och ritar... Min chef är på möte och hon kom inte på nåt jag kunde göra under tiden, så sitter bara här och vaktar porten (för besökare och sånt) och chefens telefon (som fortfarande inte ringt, men man vet aldrig..)

Idag är min näst sista dag här, alltså min tolfte arbetsdag. Jag slutar imånn när alla här går på byggsemester, och då ska det firas med Coca Cola Vanilj, Ben&Jerry, Jack Black-humor och min bästaste fisk, Elias. <33

Tjolahopp! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: