Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Long time no seen...

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj allihopa!

Jag vet, nu är det faktiskt aslängesen jag bloggade, och jag skäms lite för detta... så nu jävlar ska ni ha saknat mig, annars lir det ännu längre till nästa gång!

Dock hände det inte så mycket under förra veckan, bara det att jag klippte av mitt hår och går runt och liknar min moster Pernilla mer och mer för varje dag som går... Fast det är nog bara ra, är trött på att höra att jag är lik modern min.

Anyway, har mycket att tänka på just nu, då jag åker på feteläger nästa vecka... ska bo i tält i 13 dagar med göteborgare och sånt där, och dessutom med 38000 människor som inte kan svenska. Woohoo!



Så här ser jag ut nuförtiden ^^

Kommentarer

  • Nea Pea säger:

    VI MÅSTE VA INNAN DU ÅKER :C

    2011-07-19 | 14:36:55

Kommentera inlägget här: