Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Tack alla!

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj folket!

Jag vill tacka alla mina underbara vänner som finns för mig. Det känns underbart att veta att när något händer finns ni där som stöd, hjälpande händer som hjälper en upp när man själv inte kan klara det själv. Men också som bara finns där och underhåller en när man har tråkigt en kväll när man behöver det som mest. Jag vet inte hur många av er som faktiskt läser detta, men ju fler desto bättre. Ni är fantastiska människor, ni är galna, ni är underbara. Ni är mitt allt.

Jag kommer aldrig glömma bort er och de underbara dagarna jag haft med er, vad som än händer. Jag älskar er.

Iron Maiden på Ullevi i fredags var underbara, det lär man inte glömma på ett tag :D

Och om ni undrar... ja, jag saknar Oscar. Det är därför jag är såhär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: