Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Ett år sen...

Kategori: Green Day <3



Helt sjukt! För ett år sen, 5 juni 2010, stod jag och Linnea på Planen, Ullevi, Göteborg, och skrek som två invalida fjortisar när de vackraste människorna någonsin stod på scenen och fyllde våra hjärtan med sin underbara rock. Green Day, live. Det är sjukt!



Jag minns varje skrik, vare liten textrad, varje tår som föll från mina svartmålade ögon. Jag vill bara tillbaks dit, dränkas i musiken och känna mig så där lycklig igen. Jag hade behövt det.



Green Day MÅSTE komma till Sverige snart igen. Det måste dom. Jag vill fyllas av den där underbara känslan igen... träffa de människor jag lärde känna (Philip och Johnny, underbara killar) och den här gången ska jag fanimej upp på scen, krama mina pojkar och stjäla några plektrum...

Ska erkänna att jag inte kan lyssna på solot i 21 guns längre utan att bryta ihop totalt...

I just wanna see the light <3

Kommentarer

  • Nea säger:

    Klart som fan att dom MÅSTE komma till Sverige igen. Får suget att se dom igen varje gång jag ser bilderna!!!!

    2011-06-07 | 18:16:59

Kommentera inlägget här: