Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Sommarlov! <3

Kategori: Augusta is a happy girl

HÄÄÄÄJJJ!!!

Har inte skrivit på aslänge, jag vet... :c

Men mycket har hänt. I tisdags, på morgonen, färgade jag mitt hår... lila! Asnajs, fast jag liknar för tillfället en blandning mellan Katy Perry och ett troll. Wooho.

Hade min allra sista dag på Björnekullaskolan igår... trodde jag. Och nu tror alla att jag är värsta underbarnet bara för att jag fick så många stipendier och skit. Eller, skit och skit, alltid trevligt med 500 spänn och en reseguide till Paris. ^^

Spelade upp en låt jag skrev i söndags när jag hade tråk, och alla älskade den! Beröm gillas! Och jag lovar att den snart kommer upp på Youtube.. tills dess kan jag lägga upp texten här, eller?

Fest med alla efteråt var asnajs, även om jag sällan festar så gör jag det ordentligt när det väl gäller. Fast typ alla drog -.-'

Spelade upp min låt även idag, för sexor, sjuor och åttor. Sjukt underbart.

Nu är det sommmarlååååvvv! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: