Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Stress, stress, stress...

Kategori: Agnes skriver av sig

Läs överskriften. Den säger allt egentligen. Jag är helt slutkörd...

Sedan jag uppträdde med min låt har jag haft drygt 40 nya händelser varje dag om att jag MÅSTE spela in den. Jag har börjat på gitarren, och den är färdig. Sen skulle vi (jag och bror) spela in sången, men... det blev platt och meningslöst och allvarligt. Det lät som att jag nyss fått min hund påkörd av en bil, ungefär så glatt. Och allt detta på grund av stress, oro, saknad, sorg och för lite sömn. Jag är en instabil människa, jag klarar inte det. Jag har ofta drömt om att vara känd, men bara att vara det så här lokalt är sjukt jobbigt. Jag ångrar att jag satte mig där i torsdags och vann niornas hjärtan...

Orkar inte jobba, även om jag bara jobbat en dag. 8 timmar i en källare i Helsingborg, lyxigt? Ajjemän. Dessutom gick jag vilse inne på Net on net på lunchen, kom försent och trampade nästan på en död näbbmus. Göttans.

Längtar till helgen, sommarlovet. Det ni har som inte jag har.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: