Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Några streck, lite redigering och voilà!

Kategori: EGO!!



Har man tråkigt en fredagskväll så blir det så här...

Nåväl, tisdag kväll just nu. Har nyss skrivit klart ett arbete i engelska om vad som hände år 1986 och givetvis taggat inför Iron Maiden, som jag ska se på Ullevi den 1 juli. Med andra ord; jag lyssnar igenom Alexanders (jag föredrar att kalla honom Apan, men då fattar inte alla) Spotifylista med bara Maiden-låtar. Ska man tagga så ska man!

I morse, runt halv nio-tiden, fick jag dessutom en namnlös kroppsdel uppkallad efter mig; Agnesflärpen! (inga snuskiga fantasier nu, Agnesflärpen är den tjocka hudfliken mellan tummen och pekfingret...)

Texten på bilden är från Green Day - Restless Heart Syndrome. Nu vet du vet.

Tjolahopp! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: