Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Vill du ha en glass?! :D

Kategori: Augusta is a happy girl

Okej, måste bara skriva om en sjukt random händelse som hände för någon timme sen...

Jag och några tjejer från Fame stod och sålde biljetter till vår musikal, Landet Ingenstans Någonstans, som vi spelar på Björnen den 23 och 24 maj, klockan 19 båda dagarna. Okej, nog med reklamen nu.

Vi hade stått där ett tag, så satte sig några gubbar på bänken bredvid... de hade nog druckit... och när de andra tjejerna är en bit bort så ropar den ena gubben till mig;

"Hej! Vill du ha en glass?!"

o.O <---- min reaktion

Men jag sa Ja tack och han kastade en Hello Kitty-glass till mig.

Och den var god :D

Kommentarer

  • Oscar <3 säger:

    Glass lät gott C:

    2011-05-12 | 21:14:27
  • whatsername säger:

    Visst är det babe :3

    2011-05-15 | 21:26:44

Kommentera inlägget här: