Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Ååå Ägnääs hon ääää tlööööött!

Kategori: Agnes skriver av sig

Häjhäj folks! Nu är det dags att uppdatera då det var snart en vecka sen sist. Sitter just nu i min säng med min mac Preem och har ganska så ont i huvudet, inte kul.... men veckan hitills har varit awesome. Vi har niorna på besök, så har inga riktiga lektioner utan spelar med våra ensemblegrupper eller guidar dom. Idag har jag och Amanda guidat (vi är så jävla duktiga!), spelade igår och ska spela imånn igen. Hyfsat taggad, antagligen för att jag är så trött... Sen blir det givetvis Väla imånn med lite folk eftersom en affär jag diggar stenhårt (höhö, lama uttryck ftw), nämligen New Yorker. Dock är jag rädd att folk kommer överdosera den butiken och kläderna kommer inte bli intressanta längre när det är så nära till dom.... Måste även kolla upp julklappar, en dryg månad kvar till jul och känner ingen julstämning alls! D:
har blivit sjukt taggad på att färga håret rosa som Fluttershy, vet dock inte om jag gör det innan jul... Men det ska göras innan årets slut, om jag inte hittar nån najsig peruk i den färgen. :3
Dags för en kopp te och en skorpa eller två, hade!
Bjuder även på en bild på mig och Hjalmarpalmar från idag, så här kul har man det på musikskolan när man inte hittar internet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: