Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Kallt, så kallt...

Kategori: Någon leker fotograf

Hääj folket!
Ligger på min säng och fryser, det är lördagkväll och jag har inget att göra. Älsklingen är i Perstorp, annars hade jag stuckit hem till honom, om det inte hade varit så kallt och regnat. Blä.
Aja, bestämde mig för att ge mig ut på fotorunda idag, eftersom vädret var lovande vid tiotiden när jag vaknade. Det var ganska grått och trist, så det fick bli temat för dagen....
Nä, här händer absolut ingenting, vad kan man hitta på??! Skulle kunnda städa, men det känns som att det är det enda man gör... ska nog poppa lite popcorn och bädda ner sig till Pokemon... mysigt.
Har ett år och åtta månader med Oscar imorgon... helt sjukt... <3

Kommentarer

  • Elin ♥ säger:

    Hejsan, du fotograferar ju jättefint , fast på en tråkig blogg :(



    Om du hade velat hade jag kunnat göra en fin bloggdesign till dig ♥ Ju finare blogg man har, desto fler besökare..



    Jag har även gjort denna bloggdesignen: www.annorlundaemma.blogg.se



    Kommentera i min blogg om du är intresserad! ♥

    2011-12-03 | 10:59:34
    Bloggadress: http://eliinn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: