Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Någon kommer dö, tro mig....

Kategori: EGO!!

Hääj människor! Idag är det söndag, och jag hade en nära-döden-upplevelse för nån timme sen... Jag, Agnes Augusta Karalossen, satte mig för första gången bakom en ratt och övningskörde med min fader. Sjukt jävla läskigt jao! Trodde att jag skulle dö, men när man lärt sig lite grunder med att starta, koppla, gasa och sånt där gick det rätt bra (och nu ska vi inte räkna in att jag höll på att köra på en stolpe, en vägkant och en liten ponny...)

Aja, gårdagen i Aphuset (alltså hemma hos Apan) var underbar! Vi satt ett ganska stort antal människor och bara kollade Star Wars ett antal timmar, med mat-och lövpaus... dock var inte min Oscar där och jag saknade honom väldigt mycket, speciellt under de scener då Chewbacca var med... Min lilla wookie <3
Dagen till ära hade jag (med hjälp av morsan) fixat stormtrooper-naglar, vilka blev asnajs! Hade inspirationskälla tyvärr, och jag borde gjort en svart Darth-nagel, men det fick bli 10 stormtroopers istället... Kommentera gärna och säg vad ni tycker! :)
Bjuder även på nån fjompbild, hihi ^^ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: