Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Sjuukt dålig uppdatering, inte okej!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket! Nu sitter jag här och skäms, har inte bloggat på över en vecka och det har ändå hänt en jävla massa! Jag har bland annat spenderat en massa tid i Danmark med 7 underbara människor, bad, pommes, getter och låtsasdanska, älska. <3 Lovet gick alldeles för snabbt och nu börjar alla förbereda sig på att fixa med julgrejer... I morse såg jag hur de hängde upp ljusslingor i ett träd på Åbyplan, och under min Halloween-walk på Väla var det typ tomtar överallt.... Helt sjukt, men det är ju faktiskt inte så mycket tid kvar! Jag har ju under den senaste tiden fått fnatt på allt som är gulligt och rosa och japanskt (kawaii, med andra ord) och kommer önska mig antingen en kigurumi (som en jumpsuit, fast föreställer ett djur/seriefigur) eller den där underbara Lolitaklänningen från whatabeautifullife.com, finare finns nästan inte...!
Aja, ska ha engelska om några minuter, så borde gå och förbereda mig och pissa och lite sånt. Och tagga inför imånn, då blire Star Wars-maraton hemma hos världens bästa apa! :D <3
Mina drömmars klänning, *dräggel* <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: