Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Tagga tagga tagga!!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket! Sitter i köket med nymålade naglar och håller på att tagga sönder! Varför? För idag åker jag till Lalandia med 7 andra underbara människor, asgött ju! Apan kommer och hämtar mig om en timme ungefär, och tror åtminstone att jag packat klart... hela morgonen har spenderats med att lyssna/droga Marilyn Manson (en vacker dag ska jag gifta mig med honom, seriöst), just nu spelas Spade, som strax övergår till Para-noir (inte min favoritlåt precis, men den är givetvis najs, hela det albumet är najs..)
Jag hade sjukt kul igår på Väla, vi blev tyvärr inte så många som klädde ut oss, men det var trevligt ändå. Bilder finns på min Facebook; facebook.com/karalossen ^^
Bilden är inte från igår, men ungefär såhär såg jag ut :'3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: