Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Älskling 18 år!! <3

Kategori: Augusta is a happy girl

Hej alla glada och glada och genomfrusna! Idag, den 10 oktober, är ingen vanlig dag förstår ni. För idag blir min älskade pojkvän, Oscar Nilsson, myndig! Helt sjukt enligt mig, med tanke på att han är min lille Ossi.... Iallafall, ska iväg och repa på Pop och rock om en halvtimme, och då ska jag ha med mig den här underbara tårtan som jag bakat i hans ära! (bror retade mig för att han tyckte det stod Oxar 18 på den.... vi får se om han får nån tårta eller inte.)
Oscar, du är helt fantastisk. Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut om det inte blivit vi... Jag älskar dig med hela mitt hjärta och är tacksam att du stannat hos mig under ett och ett halvt års tid, och hoppas att det kommer bli ännu längre... <3

Chokladtårta med vaniljkräm, persikor, grädde, Non Stop och tårtpynt som inte smakar tandkräm. ^^

Kommentarer

  • Linus säger:

    Får jag också en sån när jag fyller år? o.o

    2011-10-10 | 17:48:16
  • J säger:

    Ser god ut! Var den de? :3

    2011-10-10 | 20:18:33
  • Agneschki säger:

    @Linus: Om du är snäll ^^



    @J: aaodu, asgod ju :D finns lite kvar i ossis kyl om du vill ha :) vem förresten?

    2011-10-10 | 22:00:46
  • Oscar! säger:

    Så jävla god! Jag hoppas på att bli gammal med dig!

    2011-10-11 | 00:03:36

Kommentera inlägget här: