Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Boys and girls of every age, wouldn't you like to see something strange...?

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket! :D
Har inte bloggat på en vecka *skäms* så får ta och göra det nu. Sitter i skolan, vi får gå från lektionen nu om vi vill men typ ingen orkar, hihi ^^ Har bara en lektion kvar idag, gemu (gehörs-och musiklära) och sen ska jag hem och ladda batterierna, sen blir det Malmö med älsklingen, han ska köpa en gitarr där av nån snubbe :3
Snart lov, göött!! Har firat med att stå och dansa för bilisterna när jag väntade på bussen... Så vad händer på lovet? En hel del antar jag, bara imånn ska jag iväg till min mormor som fyller 70, sen måste jag börja planera/packa inför LALANDIA!!! TAGGATAGGATAGGA! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: