Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Du är det enda som faktiskt betyder något.

Kategori: Agnes skriver av sig

Hej vänner.
Jag är inte på humör för något just nu. Jag känner mig bara tom, ännu en gång. Det är en tidig söndagsmorgon, jag luktar skit och borde städa upp. Men jag fattar inte varför. Jag ser ingen mening med det. Jag har så mycket jag borde få gjort, men jag bara sitter här, lyssnar på Blink 182 och stirrar in i skärmen på min Mac. På bilden som Nicco tog igår, på mig och Oscar. Jag gjorde exakt samma sak igår, när jag inte kollade på My Little Pony - Friendship is magic. Jag känner mig jättemogen, eftersom det mest är killar som kollar på det... Honestly, det är så. För det är jävligt manligt.
Det enda som känns meningsfullt, förutom My Little Pony och Coca Cola Vanilj, är du. Min Oscar. <3

Kommentarer

  • Oscar! säger:

    Om du bara visste vad du betyder för mig... <3

    2011-10-16 | 23:02:49

Kommentera inlägget här: