Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Forbidden in heaven and useless in hell.

Kategori: Augusta is a happy girl

Hejhej människor! (eller åtminstone Nicco, för jag vet att hon läser min blogg...)
Sitter på mitt rum och borde egentligen städa. Men de stora klädhögarna drunknar i min kärlek till musiken. Min beställning av Mansons album the High End of Low (2009) kom idag, så har den på hög volym och bara sitter och älskar det jag hör. Hans texter är så rena, så vackra, så berörande... Just nu spelas Leave a Scar, en av de låtar som faktiskt får mig att gråta (dock gråter jag inte nu...) En underbart vacker text om hans brustna kärlek till Evan. Det är så fint... <3
Tänkte bjuda på den här lite småporriga bilden på mig, men jag blir alltid sån när jag har lånade glasögon, vet inte varför... Men kärlek på Nicco, Dedde och Pucko <3
Btw, kolla in den här videon! Jag och Kattz hade ett engelskaprojekt som spårade ur, men askul blev det!
http://www.youtube.com/user/Jordgubbssylt119?feature=mhee#p/a/u/0/vxr1wZgw--M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: