Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Fredag, på topphumör! :D

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket! (och alternativt mina bronys..)
Idag är det fredag, om ingen missat det (fick dock räkna ut det själv eftersom min väckarklocka inte ringde när den skulle, jag vaknar alltid till Rebecka Black på fredagar...) och jag är på riktigt bra humör! Hade nyss prov i engelska som gick riktigt bra, språk har jag väldigt lätt för (asgütt, right bronys? *brohoof*)
Nu sitter jag och Amanda (kycklingmördaren) och är väldigt osociala med varann, jag kollar på Lolitaklänningar (måste ha en, bra julklappstips om du läser det här mamma) och ska ha gemu om en halvtimme, och ikväll blir det bio i Helsingborg med lite mumsigt folk (Ozz, Apan, Fisk, Hedvig, Erika och kaaanske Palmar)
/)^3^(\ (Dashface!) :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: