Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Inte kul. Någonstans.

Kategori: Augusta is a happy girl

Hejhej människor. Jag är egentligen för trött för det här, men måste hasta ihop ett inlägg om min sämsta dag. Missade tåget i morse, och därmed också min privata (!) baslektion. Läraren går upp halv sex på onsdagar för att ha mig 40 minuter på morgonen, och jag var inte där... dåligt samvete? Ja.
Sen, när jag väl är där (bussen kom sent, jävla ombyggen överallt) så fick man reda på att vårt program kanske ska läggas ner. Inte kul. Glömmer sen min tröja på gemun och fryser som en glass i någon timme. Sen ensemble som går helt okej, men jag glömmer min hatt (den satt på Jonathan) och efter franskan även min mobil. Får panik och letar rundor, håller på att missa tåget igen, och sätter mig till slut på tåget till Hbg för att gå en introduktionskurs så jag kan få börja övningsköra inom kort. Längtade, men inte längre.
Kom hem för ett tag sen, med mobilen tillbaka. Ossi hittade den. Han om någon är en ängel. <3
Kort sagt; världens sämsta dag.

Kommentarer

  • Oscar! säger:

    Hade jag inte kommit där så hade du missat tåget :o Men du är väl ändå en ängel! <3

    2011-10-12 | 22:40:12
  • Agneschki säger:

    Ja, det hade jag. Och jag är ingen ängel, det vet du.

    2011-10-16 | 09:45:16

Kommentera inlägget här: