Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Blogga i skolan jadåå!!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket!
Nu sitter jag i skolan på min nya MacBook Pro och ska strax ha franska. Resten av min klass har sovmorgon, förutom jag och Amadeus, som har spanska nu på fredagsmorgonen. Småsegt, men mysigt eftersom vi bara är 4 pers i min franskagrupp...
I helgen händer det inte så mycket, jag vet iaf ingenting om vad som ska hända ikväll... men imånn ska jag hem till en kompis på filmkväll (supermegamys) och sen ska jag till den stora staden på söndag och äntligen kolla på den sista Harrry Potter-filmen! Tagga tagga!!
Hmm... hoppas vår lärare kommer snart, vi skulle börjat för 5 minuter sen.. aja, sånt som händer.
Tjadåå!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    bra att du är i tid till lektionen

    2011-09-02 | 12:22:08

Kommentera inlägget här: