Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Ginger! ;D

Kategori: Augusta is a happy girl

Hejhej! Jag hade länge planerat på att färga håret orange, så jag passade på (trots min sjukdom) att åka in till Helsingborg, Butterix, och köpa hårfärg, och detta är resultatet! Färgen jag använt heter Directions Semi-Permanent Conditioning Hair Colour, färgen heter Tangerine. Jag hade dock hoppats på att det skulle bli mer apelsinorange, men den här är också jävligt najs! Jag kommer få färga om det någon gång dock, och vänja mig vid att inte ha någon själ... men det borde inte vara några större problem :)
Söndag idag, och här händer ingenting. De senaste dagarna har spenderats i min säng framför min dator och Pokemon, Indigo Leauge (första säsongen) på engelska. Mer nostalgi med de svenska såklart, men att kolla på dom gratis online gör det värt att man får plocka fram sin engelska lite grann. ^^
Adios! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: