Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Nyfärgat hår!

Kategori: EGO!!

Tjenabrorsanmittbena!
Jag har inte bloggat på aslänge nu, så det var väl bara på tiden att man gör det! Idag är det fredag, sitter hemma efter att ha haft en mysig stund med folket från min teatergrupp, vi kollade på Nightmare Before Christmas och åt popcorn och iskalla bullar, men nog var det najs alltid! Ska jag vara ärlig vill jag helst bara krypa upp i Ossis famn just nu, men han är i Perstorp med min bästaste bas Sigrid Ibanez, så har ingen att mysa med... Too sad :(
Som ni ser har jag även färgat om mitt hår, den här gången med 'riktig' färg; l'Oreal Casting Creme Gloss, färgen heter Amber, nummer 645. Jag hade hoppats på att den skulle blivit ljusare och inte på gränsen till brun som nu, men jag är jävligt snygg i det ändå.
Nu måste jag göra nåt. Måla naglarna kanske? Sjukt längesen jag bara hade vanliga svarta.... ^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: