Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Var redo. Alltid.

Kategori: Allmänt

Hejhej människor! de flesta av er vet vid det här laget att jag är scout, och det är jag väldigt stolt över. Jag har varit scout i halva mitt liv, och älskar att möta alla underbara människor (blev ju för fasen ihop med Oscar via Scouterna) och idag hade någon trevlig människa bjudit in mig till att delta i 100% scout, ett evengemang då man ska ha på sig sin scoutskjorta på arbetet/i skolan för att visa hur stolt man är. Så självklart har jag gått runt med min skjorta, min belgiska scarf som jag byttade till mig av en tjej som heter Tina, och mina älskade gula byxor.
Ikväll är det möte, då ska vi upp i skogen och... laga mat? Tror det iallafall... hoppas det, är inte så duktig på att bygga eller elda, men matlagning är jag suverän på!
Saknar verkligen Jamboreen nåt ofantligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: