Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Agnes är jätteglad!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hejhej folket! Vissa av er har sett mina statusar på Facebook om att jag är jätteglad, och jag ska berätta varför;
1. Jag fyller 17 imorgon (vilket är för övrigt den enda dagen på året då man får uppmärksamhet från en massa främlingar)
2. Jag har en god ekonomi för tillfället
3. Min klänning kommer om några veckor
4. Jag har Gorillaz på hög volym
5. Hoppet om att kunna gå kvar i Klippan har börjat tändas
6. Kent, Tenacious D, Marilyn Manson och Green Day kommer släppa album inom kort
och nu den största anledning;
7. Jag har fått kontakt med en asduktig fotograf i Varberg som jag antagligen kommer bli plåtad av :'D
Har beundrat henne och hennes bilder ett tag nu, och att bli fotad av henne är verkligen stort för mig ^^ visst blev föräldrarna lite suspicious med att jag ska träffa en främling i Varberg, men vi kommer ju ta bättre kontakt med henne och sånt så det borde inte bli några problem :)
Aja, gårdagen spenderades med bästaste Amadeus, Li och Sebbe. Vi bakade äntligen cake popsen (blev ganska kladdigt men det kommer nog gå bra) och spelade lite låtar om pajbullar, keso, min kärlek till får och sånt där trevligt. Idag ska jag först handla, städa, förbereda frågorna till ikväll och sen fixa mig för kvällens kalasfestpartymiddag med lite trevligt folk, tjolahopps!
Dessutom kommer ikväll en förändring av mitt hår, vad det blir får ni se ikväll :D Puss på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: