Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Agnes i Sveriges Radio!

Kategori: Agnes och musiken

Hejhej folket! Min morgon har varit väldigt förvirrande, kan man lugnt säga! Oscar sov här i natt, och i morse ringde Johan Petterson från P4 Kristianstad... och ville göra en intervju med mig. Det var tänkt att vi skulle göra den i skolan, men jag har ju påsklov, så han fick ta intervjun hemma hos mig.
Kan bara beskriva min reaktion med en sång. Far och son - Panik! D:
Anyway, så fort vi ätit och jag skickat iväg Ozzi kom Johan till slut hem till mig och drog igång en intervju lite snabbt. Nervöst? Kan man lugnt säga! Men efter intervjun kändes det helt okej, lite pirrigt fortfarande men väldigt roligt att hänga med lite bakom intervjuerna och sånt ^^
Intervjun finns på deras hemsida; http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=61 där ni kan lyssna på den :) jag kommer igång runt kvart över nio, och pratar även lite på klippet efter ^^
Pusshaj! Nu måste jag städa innan Linnéa kommer :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: