Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Bio med de bästa!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hej alla kattungar och hundvalpar och smågrisar! Sitter för tillfället i avklippta jeans och min stora alldeles för sällan använda klasströja från nian och spelar på min nyinköpta nylonsträngade Yamaha, som jag lär döpa om så fort jag kommer på ett bra namn till henne eller honom (eller kanske henom, vem vet?). Med capo på första band och en alltför sliten hals sitter jag och spelar fingrarna av mig med den nyare generationens Green Day, med låtar som 21st Century Breakdown och liknande. Ska strax ta mig en dusch, äta lite blodkorv och städa upp på rummet inför dagens besök av en viss herr Abrahamsson, vi ska se på den nya Tintin-filmen tillsammans nere i min källare och sen ska vi åka in till Helsingborg ikväll för att först äta ute någonstans med en massa trevligt folk, och sedan ska vi på bio och se Kvarteret Skatan Reser till Laholm. Har längtat och planerat jättelänge, men nu blir det äntligen av! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: