Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Bulle och Mongolidbulle är kungar

Kategori: Allmänt

Hejhej folket! Idag hängde lilla Linnea med mig hem efter skolan, då vi skulle ha pluggat... men vi satt och lekte med Google Translate och fikade, och där kom vi fram till namnen Bulle och Mongolidbulle (ni kan nog räkna ut varför) och jag som är så full av empati valde såklart det högra bullen, höhö <3
Sen har jag packat och hunnit vara en runda hos älsklingen. Jag, Malene, Philip och Fisken åker ju iväg på en lååång resa till Kållered, Göteborg imorgon. Där ska vi få träffa (nästan) alla underbara från Jamboreen som vi bodde med, taggad som fasen! Och Kevin har sagt att han skulle fixa en tårta till mig eftersom jag fyllde år i söndags, hihi... ^^
Nä, nu blir det te och sånt mys. Pusshaj!'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: