Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Ett år med hannaagnesaugusta.blogg.se!

Kategori: Augusta is a happy girl

Heej folket! Idag är ingen vanlig dag, för idag är det...
Just det! hannaagnesaugusta.blogg.se fyller idag ett år! Vissa av er kanske har varit med redan från starten, och vissa av er har väl dykt upp senare. Men det är underbart att ni fortsätter läsa, puss på er alla!
Dagen har spenderats nästan helt utan musik, för har varit och besökt det andra estetprogrammet på skolan, estetik och media. Det var intressant, men nu är jag nästan helt övertygad om att gå på Mega. Om det inte gått bra på mötet idag, hoppas hoppas....
Idag stack jag och Amanda till stationen under vår håla för att ladda hennes busskort, och då passade jag på att lära mig åka långboard (svengelska, umad?) vilket gick... tja, åt helvete?
Amanda ser ju något proffsigare ut när hon åker, höhö -.-'
Anyway, efter skolan blev det lite mat, sen scouter och nu halvligger jag på sängen och bloggar. Ska nog fira årsdagen med en god kopp te och kanske en bulle eller nåt mumsigt :D
Pusshaj!'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: