Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Glad påsk folket!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket, påskägget här! Då det faktiskt är påskafton idag kände jag mig tvungen att göra ett inlägg helt enkelt! För er som inte vet är jag ju faktiskt född på påskafton (men den dagen flyttar sig ju varje år, men 95 var det den 15 april) så igår höll vi kalas för mig, med släkten från mammas sida och självklart min lilla Ozzi. Bjöd på mitt livs mästerverk, en regnbågstårta (den tog fyra timmar goddamnit!) som uppskattades. Kommer nog kränga det som blev över ikväll, hihi ^-^
Idag händer det inte så mycket, föräldrarna är ute och leker någonstans och jag sitter och försöker plugga till Dirty Harry, vilket går rätt dåligt.. måste börja ta skolan på allvar! (lål, det gör jag ju inte annars).. Ska antagligen träffa Fisken ikväll, och vi ska måla ägg (alltså mig, höhöhöhöhö!) och leka getter eller nåt, det märker vi :)
Hejhopp alla!
Omnomnomnomnomnomponiies!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: