Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Intensivpass är slitigt!

Kategori: EGO!!

Hääj folket! Bloggade inte igår, fastän jag tänkte göra det, så berättade inte om min färgning igår. Färgade håret blondare, trodde att jag skulle få med mitt turkosa också så att jag skulle ha 'rent' hår igen.. dock är det väldigt, väldigt svagt kvar, och trots dubbel färgning på luggen så gick det inte bort. Aja, bara att vänta på vårsolen så jag kan sola bort det <3
Anyway, sen på dagen bestämde jag mig för att äntligen kolla igenom en dokumentär om en sekt vid namn guds barn (eller familjen), helt jävla sjuk! Ska påbörja min essä nu ikväll antar jag, om jag orkar...
Dagen har spenderats med att städa på rummet, sy i lite knappar i min mössa, fota mig själv och vara aningen depressiv och sånt mys.. sen på pass på kvällen, mitt första intensivpass någonsin. Knappt slitigt! Var helt slut efter bara uppvärmningen....
Imorgon ska jag vara loli offentligt för första gången, och träffa finaste Alexander och vi ska skratta åt alla fulla valborgsmänniskor <3 :)
Jakob är en snigel, tralalalala! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: